24 Şubat 2014 Pazartesi

BİR DEMET AŞK



 Hem sizin hemde yakalayacak şanslı bekar kız arkadaşınızın kıymetlisi olan gelin buketinin alternatifi çok! Mevsimine göre her renk ve şekilde çiçek buketi hazırlatabilirsiniz. Örnekleri size yardımcı olması için ekliyorum. Daha sonra çiçek isimlerine göre bir liste hazırlayacağım. Ben evlenmeden önce araştırmıştım fakat bulamadım. Şimdi varolan vaktime güvenip size yardımcı olacağıma inanıyorum.. Yani korkamayın, ben varım:)





 Gelinlikçiniz genelde gelinliğin yanında aksesuarlar arasında kumaştan yapılmış bir buket veriyor. Ancak gelin adayları son zamanlarda taze çiçek istiyor. Böyle bir durumda elinizde iki buket olursa dilediğinizi nikahtan sonra kız arkadaşlarınıza atabilir, diğeride hatıra olarak saklayabilirsiniz. Ben kumaş olanı atıp taze çiçeklerimi kurutarak sakladım. Diğeri daha mantıklı gelebilir tabi:)




 Klişelerden sıkılanlar farklı alternatiflere yönelebilir. Kış düğünleri için çam kozalakları ve kurutulmuş çiçekler önerilebilir. Ayrıca kağıttan yapılan çiçek motifleri de oldukça dikkat çekici. Aşağıdaki fotoğraflarda tüm çiçek buketleri kağıttan, İnanabiliyor musunuz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder