21 Şubat 2014 Cuma

DAVET MASALARI



 İnternetten edindiğim davet masası örneklerine bayıldım ve hemen sizinle paylaşmak istedim. Ne yazık ki birçok organizasyon mekanı bu kadar zevkli ve profesyonel örnekler sunmuyor.  Eğer size sunulan dekorasyon örneklerini beğenmediyseniz düğün süslemesi yapan firmalarla görüşebilirsiniz. Ancak şunu da belirtmeliyim tam teşekküllü bir hizmet almak için çok iyi bir bütçeye ihtiyacınız olacak.

Ancak blogumda sizin de hazırlayabileceğiniz dekorasyon fikirlerinin yanı sıra  DUKKAN'da bu hizmeti edinebileceğiniz bir platform kurmayı planlıyorum.





 Düğünün genel dekorasyonunda davet masalarının, davet masalarının genel dekorunda da renk seçiminin önemi olduğunu düşünüyorum. Ben gözü yormaması ve bütünlüğün sağlanması açısından en fazla 3 renk kullanın derim. Bu renklerin birbiri ile uyum içerisinde olması çok önemli.
 



 Son zamanlarda sıkça görmeye alıştığımız suplaların kiralama birim fiyatları ortalama 5-7 TL arasında. Eğer pahalı bulduysanız yemekli düğünler için beyaz tabak üzerine peçete içinde menü kartı ya da daha önce bahsettiğim gibi minik hediyeler ile de şık masalar yaratılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder