20 Şubat 2014 Perşembe

GELİN İÇİN PARFÜM ÖNERİLERİ



 Gelin için önerilebilecek daha birçok marka vardır eminim. Ben daha önce kullandığım, kokusunu bildiğim parfümlerden bahsetmek istiyorum. Elia Saab zaten gelinlik üreten bir marka, özellikle klasik kokusunun intense olanı daha yoğun olduğundan daha kalıcı. Gardenia soyu tükenmekte olan bir bitki bu sebeple doğa dostlarının çok tercih etmeyeceği bir koku olabilir. Ama ben cazibesine karşı koyamıyorum. Denediğim birçok gardenia ana kokulu parfümden sadece iki tanesini tavsiye edebilirim. Estee Lauder '' Tuberose Gardenia'' ilk başta biraz yoğun, fakat durdukça güzelleşen bir kokusu var.  Bir de Madonna'nın ''Truth or Dare'' parfümünün çok net bir çiçeksi kokusu var. Bu parfümde gardenia kokusunu daha çok hisettim. Fiyatı çok uygun fakat kokusu Tuberose Gardenia kadar yoğun değil.

 Chloe Love ve Daisy tam yaz kokuları. Serin ve çiçeksi. Eğer çiçek kokularını seviyorsanız gelin adaylarının kozmetik mağazalarında bu parfümlerin kokularını denemelerini şiddetle tavsiye ediyorum. 




  Yves Rocher '' Moment de Bonheur '' hem fiyatı biraz daha uygun hemde daha doğal bir ürün. Eğer daha uygun fiyatta bir ürün arıyorsanız size seçenek olabilir. Yves Rocher markasının fiyat/içerik bilgisi ve diğer parfümleri için sitesiniz ziyaret etmenizi öneririm. http://www.yvesrocher.com.tr/control/main/ Çok önemli bir detay daha: düğün gününüzde lütfen her zaman kullandığınız parfümü kullanmayın. Hatta mümkünse daha önce hiç kullanmadığınız bir kokuyu deneyin. Parfümün yaşanılan anı hatırlatma konusunda çok önemli bir etkisinin olduğunu düşünüyorum. Bu özel anı yeniden yeniden hatırlamak için parfümünüze ihtiyacınız olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder