25 Şubat 2014 Salı

KUMSAL DÜĞÜNLERİ



 Benim en sevdiğim konsept kumsal düğünleri. Tema çizgisinin net olmasından mı kaynaklanıyor bilinmez ama ben herbirini birbirine yakın buluyor ve çok beğeniyorum. İlhamını doğadan alan süslemeleri mühtiş bir özgürlük aşılıyor. Deniz yıldızı, balık figürleri, midyeler, yanıbaşımızdaki deniz ve zemini oluşturan kumsal... Bu sebeple sloganı '' Samimi ve Özgür! '' olmalı.




 Sahil şeridinde yaşayan şanslı çiftler mutlaka yasal izinler konusunda önceden bir araştırma yapmalı. Organizasyon şirketleri bu temaya uygun seçenekler sunuyor. Eğer bir organizasyon şirketi ile çalışmayacaksanız paylaştığım fotoğrafları referans alabilir, kiralayacağınız masa ve sandalyeler ile mükemmel bir sahil konsepti yaratabilirsiniz. 

 Eğer uygun bir kumsal yoksa iskele ve denize yakın villa&otel bahçeleri de olabilir. Ben gemi güvertesini tercih etmiştim. Bursa'da sahilde demirlemiş bir gemiyi butik otel olarak işletiyorlar. Güvertesi 90 kişilik ve benim düğünüm için yeterliydi. Gerçekten hayallerimdeki gibi bir yerdi, ancak işletmesi çok kötü olduğu için yemekler ve hizmeti hiç beğenmedik. 





 Kumsal düğünü yapacaklara bir diğer önerim konsepti tam anlamayla yakalamaları. Yani Pasta ve nikah şekeriniz bile dekora uyumlu olsun. Bohem gelin aksesuarları, aydınlatma, damadın papyonu veya mendili... tam olarak düğünün tarzını yansıtırsa daha etkili olacaktır. 




Mavi biraz soğuk bir ton olduğundan düğün için daha sıcak renkler kullanmak isteyebilirsiniz. Maviyi fuşya ve turuncularla karıştırmayı deneyebilir yada mercan renklerinden yardım alabilir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder